suspen je tajuk story nie..mmg haru gak la..mcmane ntah nak stat..arini pengasuh anakku "nenek" tp still vogue bercuti..so terpaksa import my sis y still lg menanam anggur tu jaga dia..

as usual adikku tu bukan leh memerap jer kat umah..so dia nak kuar irup udara segar kat dungun y nearly ngn beach nie..poyoss jer dlm other word jalan2 laa aka round2 gitu..

mm nak dijadikan ceti masa dorg ni singgah kat grocery shop nak beli air ribena membasah tekak, since that day is thursday (weekend kat ganu is friday k) maka berbodon2 la school childrens kat area tu..

those kids : eh nayli laa anak tukang dobi..meh cni2..oo sombong ek..yela budak cute
katakan!!!

my sis : ??@@###&&% .........

sure sume pon cam a bit confuse since when lak aku tukar profesion jd laundry girl..bile adik aku story balik insiden y mengigit hati tu...rasa sedih lak dibuatnya..x pasai2 anak aku glamor around the town ngn gelaran "si nayli anak tukang dobi" ..huhu sob2 : ( ..ingat cinderella kee!!

the true story is dah quite some times laa aku dengar pengasuh aku wat part time job cm amik upah jahit curtain or table skirting utk boarding school around dungun tp x inform aku pon secara official..actually aku x kisah sgt sbb faham la condition mcmane and nak tambah duit kot..

lagipun bleh la nayli expose ckit ngn dunia luar xlah terperap kat umah duk berdua je ngn nenek dia tu..risau gak takut dia xleh bergaul ngn org ramai mcm budak2 y duk nursery mayb lebih social laa..

tp tang gelaran tu agak merobek hatiku pabila mendengar..waaa!!!!

k la sume bye n takecare..

3 comments:

hehehe....klakar pulak bila bc tajuk anak tukang dobi..

kmaity sedih tau...mula2 tu mmg kelakor..cian anak aku..

salam...
cikgu datang berkunjung