hari ini aku buat bread pudding lagi..cekau je apa y ade lam petiais, kismis lak xde aku tibai slice sunsweet prunes jer..almaklum laa hubby aku ni suka all sort of dessert huhu..tolak kayu ngn batu jee..tapi bukan selalu lah masak aku pon bukan kategeri "sifu" bab2 masak nie..tgk2 resipi org gak..this month jer 2 x dah bread pudding, caramel pudding, banana pancake, banana fritters...one more benda2 y berasaskan banana pon dia gile y amat..suprising x kalu aku ckp sume jenis pisang dia kenal n leh kasitau namanya(ada kebun pisang kt kg tau), malu aku hurmm tp mana tau pon kalu dia main tembak jee..aku ni sejak dahulukala sampai lani pisang emas jee aku kenal sbb dia comel2 n cute..tp satu jer y jd prob nyer aku bukan kaki mkn dessert, kalu aku buat dia n nayli laa kena perabih..aku cuma cuit2 manja jer (tp nk masak aku suke laa tang mkn tuu ermm kureng ckit)..x abis pastu kene campak nnt mulut aku bising kan membazir tuuu (muncongg)..

layankan gamba y x seberape nie (yelerr bdk baru blaja)


gamba sesat masa wat barbeque(ayam, daging n sotong my feberet) kt umah mak aku..tgn sape tu xsabo sgt..
k take care...

4 comments:

next time buat, sila pos ke sini ye pn mas!!

hmm nnt berkontena aku pos ek..ko order jer apa nak

nti kak nah blik umah,
kte wat agie la ek,,
hehee...

bile mu nak balik..huhu..best kan mcm mlm ghaye jer...rs arang kt dlm tekak niee..