the combo pic

esk aku stat keje semula, mcm xde kaitan lak ngn tajuk lantak..DIY tu laki aku nyer motto idup jap lg aku stori..mm seronok kan cuti lama2 best sgt camer nie penyakit malas dah menular dlm diri, malasnyerr nk g opis malasnyerr nak keje malasnyer nak stat ngajar semula..huhu mesti dak berabuk mejaku kat opis tu..cuti seminggu nie xde lah blk kg just settle bende2 tertunggak kat umah nie..mcm2 dpt buat..laki aku byk sgt projek kat umah ni..memula wat wiring ckit pasang aircond..n kipas dinding kat dapur lampu belakang n tambah plug, mm next month kabinet siap yahuuu!!! suke sgt (xtau laa hasilnya cantik ke x mtk2 comel laa)..then wat keje piping lak..letak washing machine kat luar umah setelah pasang tile sendiri siap..kalu bleh sume dia nak wat sendiri laa ni berangan nak wat tile dpn umh lak..grill umah ni pon dia buat sendiri..huhu haru tol tp ada lah baik buruk nyer..baiknya jimat la ongkos n puas ati dia..buruknya kdg2 bkn perfect mcm pakar laa ada senget benget gak ckit not "zero defeat" ler..n one more amik byk masa kalu cuti mcm ni okla..aku pon bukan kisah sgt dah cita2 dia nak jd McGyver kot..soh aku jd assistant x bertauliah la tukang hulur barang n tukang komen..skang ni nayli pon join skali jd second assistant kpd ayah dia..dia amat lah teruja ngn skru tangga n segala mcm tu..anak aku ni bukan lady sgt ala2 boyish gitu x heran la kalu bear2 ni..kalu screwdriver, ball, kereta, wayar2 n gadget n keje2 "pomen" nie amat lah kagum n teruja..nak warisi ayah kot hahaha..tu jela tuk arini..

k take care.

0 comments: