Ragam nayli di bulan Ramadhan, penat ibu layankan..first day aku pose umah mak coz kumpul sume adik2 aku ada..so 2nd day pose umah sendiri..kena masak lah jawabnyer..simple2 jer lauk pauh senang2 dik oii...si nayli ni siap je aku masak dalam kul 6(ingt kat sabah ke buka awal2) lebih sibuk "nak sikk"..

..bubuh laa nasi ngn ikan goreng favorite dia tu..mkn mesti dlm tuperware pink tu n ada sudu..cam omputih jee ibu ngn ayah pon mkn ngn tgn lg deelicious gitu..gambar2 muka nayli y excited gitu..thn lepas nayli dok ats carpet jer thn ni dok ats kerusi dah..cepat je besor anak aku nie..

wowww!!!

haha!!!

nyum2

sekian tuk kali ini dari aku y x berapa rajin update huhu...
take care...

2 comments:

nayli dah beso boleh la mintak adik :D

wakaka...boleh sesgt ntah lom ade rezeki lg...xpe teruskan usaha cayok!!